Kevesebb, mint 100 nap van karácsonyig – Te készen állsz rá? Tippek a kampányodhoz

#karácsonyi_posztsorozat 1. rész

Alig, hogy megérkeztünk a nyaralásból rögtön megjelentek egy-két bolt polcain a karácsonyi díszek, ajándékötletek. Ha most kezdjük el tervezni a karácsonyi kampányunkat, akkor már elkéstünk?

Még időben vagy! Persze vannak olyan dolgok, amiket jobb, ha még szeptemberben elintéz az ember, de a karácsonyi kampánysorozatod elkészítésével még nem csúsztál ki az időből. Hogy minél sikeresebb legyen ez az időszak, elindítunk egy karácsonyig tartó cikksorozatot, amiben olyan témákat nézünk meg közelebbről, ami segítségként szolgálhat a vállalkozásod karácsonyi időszakában. Megnézzük majd, hogy mennyit költenek az emberek ajándékokra karácsonykor, milyen ajándékozási szokások vannak B2B partnerek között és írni fogok arról is, hogy érdemes-e karácsonyi vásárokra kitelepülnie egy vállalkozásnak.

#sorozatinditó

Sorozatindító posztunkban pedig hoztam nektek néhány ötletet, amit a karácsony közeledtével biztosan fogtok tudni hasznosítani. Ne feledjétek, hogy karácsony előtt még számos téma van, amire kampányt készíthetsz – őszi kampánysorozat, Black Friday, Mikulás stb. De vigyázz, nehogy túlzásba essél!

Gondolj az utolsó pillanatban ébredőkre és a korán kelőkre is!

Ha webshopod van, neked is érdeked, hogy ne az utolsó pillanatban jöjjön be a megrendelések nagy százaléka. Ezért jutalmazd azokat, akik időben megrendelik a karácsonyi ajándékukat tőled (adjál nekik ajándékot vagy kupont, amivel újabb vásárlásra is ösztönözheted). A honlapodon pedig jól látható helyen tüntesd fel, hogy meddig kell leadni a megrendelést, hogy még biztosan megérkezzen karácsony előtt. Arra viszont figyelj, hogy aki a megadott időpont előtt rendel, tényleg megkapja a csomagot, ne okozz csalódást a vásárlóidnak!

Dekoráld ki Facebook oldalad és honlapodat

Nem kell túlzásba esni ezen a téren, de ha a borítóképed és a profilképed a közeledő ünnep hangulatát sugározza, az jó hatással van az emberekre, nagyobb kedvük lesz a pénzüket nálad költeni. Egy-egy ízlésesen megválasztott dekoráció gyorsan karácsonyi hangulatba tudja hozni a vásárlókat.

Ajándékozd meg a vevőidet

Ne csak azokra gondolj, akik éppen most adják le a rendelést, hanem azokra a vásárlókra is, akik korábban vásároltak nálad. Hűséges, rendszeres vásárlóidat lepd meg egy kis ajándékkal – ezzel kifejezve, hogy gondolsz rájuk és emlékeztetve őket, hogy a karácsonyi bevásárláskor is állsz a rendelkezésükre. Látod már mire gondolok? Igazából megleped őket, aminek örülni fognak és közben pontosan jó időben hívod fel magadra a figyelmet. Sokkal jobban működik, mint egy standard karácsonyi üdvözlő e-mail.

Keresd elő a tavalyi listát

Ha van tavalyról megmaradt listád, akik karácsony környékén rendeltek tőled és esetleg még a hírleveledre is feliratkoztak, keresd fel őket, mutasd be nekik, hogy idén karácsonykor mivel készülsz a vevőidnek.

De ne vidd túlzásba!

Ha valaki feliratkozik a hírleveledre, valószínűleg nem azért teszi, mert napi 2-3 e-mailt szeretne tőled kapni. Kíváncsi az akcióidra, az újdonságokra, de nem ilyen gyakran. Találd meg a megfelelő gyakoriságot. Több feliratkozót érhetsz el, ha azokra a helyekre, ahol fel tudnak iratkozni a látogatóid kiírod, hogy milyen gyakran számíthatnak tőled e-mailra (írok egy példát: mi sem szeretjük a kéretlen leveleket, ezért maximum heti egy alkalommal küldünk neked hírlevelet, valódi tartalommal).

Használd ki az alkalmat, mert az már szinte biztosnak látszik idén is, hogy az előző évekhez hasonlóan karácsony előtt sokkal több pénzt költenek az emberek, mint az év többi részében!

Hamarosan jön a sorozat következő része!

Close Menu